Greys dagen! :)

Onsdagen här! Min favvodag!! :) Å den är som bäst när man är ledig!!

Har fått gjort alla måsten nu idag, städat och handlat... Så nu sitter jag här och undrar vad ja ska göra? Orkar inget, så det lutar åt att ja ska göra inget!! :)
Men har ju två hundar som måste ut!! Så de ska ja sysslosätta mig med sen.... Men som tur är det inte än!

Å nu när ja ändå pratar om mina hundar, min "lille" hund Dacke visar alltid snoppen när han bajsar!! Å då menar jag ALLTID!! Fick höra idag att det var vanligt hos hanhundar!! Vet ni någe om det?
Å sen så ska han under inga omstädigheter bajsa på kvällsrundan, utan istället ska han ligga i sovrummet i sin lilla säng och fisa!! Stinker som satan, kan nästan inte gå in där bara!!
Förhoppningsvis slutar han med detta!! För de e e inge trevligt att gå å lägga sig på kvällarna...
Men man älskar den lille krabaten ändå! <3



En bild på Dacke som liten... :) Å detta är hans favorit ställning när han ska sova! <3



Min söte lille Theo när han var valp! <3


Kommentarer
Lovisa

toksöta bilder :D

2010-11-03 @ 19:19:26
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
linda

ahaha vilken tokig ställning!

2010-11-04 @ 08:41:41
URL: http://lindshe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0