God kväll! :)

Lördagen här igen, men har inte bloggat sen i måndes!! Illa som bara den!!

Så nu kör jag igen... Hoppas ja har mer tid denna vecka som kommer! ..
Har vatt uppe i mina steg i veckan men har inte redovisat det här.. Så ja kör från och med imon igen, för idag har ja haft en slappe dag!¨

Idag har ja vatt en runda på inomhus fotbollen som skogaby har varje år.. Såg dom 5 sista matcherna.  innan dess var jag å babe å köpte skor till mig och ett par stövlar till honom. Men tyvärr har skorna redan pajjat, typiskt! Så på måndag får ja åka tillbaka till sko affären å lämna tillbaka dom!

Men visst är dom fina. :)



Sen igår köpte jag ett par super fina skor! :) Är super nöjd med dom!



Har gjort alla måsten idag, så nu är det mys i soffan med alla mina ljus tända! Fast såg att de inte var något skoj på tv ikväll! Kankse skulle krypa ner i sängen å kolla twilight istället?? hmm?? Tåls att tänka på!
 Är ju ändå ensam... babe iväg på sina egna äventyr! :(

Ha en underbar kväll alla söta där ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0