1 advent

var det igår! men hade fullt upp hela dagen, så de blev inget bloggande då! Så på bloggen firar vi det idag och ikväll ska ja byta design, har hittat en jätte fin gratis juldesign som ja hade tänkt använda...



Igår tog jag och älskling sovmorgon, vilket vi båda behövde! Sen åt vi en mysig 1 advent frukost tillsammans, satt till och med vid köksbordet... :) Inte ofta, men vi bestämde att de skulle va så nu varje helg... <3
Sen bar det iväg till affären, efter det städ av lägenhet, medans babe var hos sina föräldrar och hjälpte dom, efter städet åkte även jag och vovvarna dit!
Åkte även till pappa en runda och satt där å tjata... :) Hur mysigt som helst..

Sen på kvällen var jag så trött att ja inte orka starta datorn... Men de kan va skönt att vara utan det ibland.
Nu kom vevvis :) Snart ska vi iväg en sväng... Ni vet, dax för sheela idag och sen måste jag byta mina skor.

Ha en fin dag i vintervädret! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0