Söndag..

Så då är det två veckor tills ja är ledig nästa helg, med andra ord jobbar ja denna helgen som kommer. Men de ska nog gå bra, är så trist att inte vara ledig när min babe är det.

Idag har Theo fisen blett trimmad! Han blir så söt så, och så har älskling dammsugit lägenheten. :) Har även vatt ute med Vevvelina på en långpromenad. Nu sitter jag här vid datorn å vet inte vad ja ska skriva. Hade så mycket i huvudet innan, men allt är borta..

Fick i alla fall en kommentar igår om att ja ska ha mer bilder i mina inlägg, så ja tänkte att ja får börja med det. Men min kamera har vatt nerpackad och nu är där inge batteri, så den måste laddas först! Men ska försöka få in mera bilder.

Ha en fin kväll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0