Snart Helg.. :)

Å jag är ledig! :) Ska faktikst! Hör å häpna åka till halmstad och köpa kläder! :) Har fått 2000 kr till det! :) Snäll familj man har runt omkring sig! <3
Känner att det är dax att inhandla något nytt, allt ja har sitter INTE bra på mig, vilket det aldrig har gjort igentligen, men jag har blundat för det å mina känslor kring min övervikt! Men nu blir det ändring på det...

Hände en sak igår jag aldrig trodde skulle hända mig och Joakim! Kan tyvärr inte gå in på det mera, men det var en sån stor chock.. Ja blev sååå glaad! :) Ville bara på något sätt nämna det här för ja vill bara berätta för alla, men ja får inte! :( Å ja måste respektera personens vilja! Men det är en sak vi fick i present, så mycket kan jag säga. Men är sååå super glad för detta!! Oj så konstigt detta låter, kanske skulle struntat i att nämna det helt.. Men men...

Igår var syster å mamma i ullared och jag gav dom i uppgift att hitta en väska till mig! Å nu idag har ja fått den! :)



Tycker den e fin jag! :)

Ska snart ge mig ut på min andra promenad med min lilla vovve Theo... Var ute på en ganska lång precis när ja kom hem från jobbet och nu är det dax igen! Ska sen ta en dusch och gå å lägga mig! Upp å jobba imon med ju! :)

Så ha en underbar kväll alla... :)



Kommentarer
Maria

Hej gumman. Ville bara säga att jag inte kunnat skicka sms, kan inte göra det ifrån min norska telefon i sverige. Men nu är vi hemma i Norge igen. Va nyfiken jag blev på vad det var ni fått. Låter spännande. Hoppas allt är fint annars. Kramis

2010-05-28 @ 22:04:36
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0