Shoppe dag! :)

Har idag inhandlat lite nya kläder av dom 1000 kr jag fick av farmor å farfar. Dom ville uppmuntra när man gjorde någe bra sa dom! :) Å allt gick åt, fick till och med lägga hela 40 kr själv! :)
Å sen har ja hela 1000 kr till att handla för, å dom ska ja få av mamma å Tonne! <3



Mina söta farföräldrar! <3 Älskar er!

Jag fick med mig hem:
1 par leggins
en sjal
två svarta lite längre linnen
en bh
två stycken "koftor"
1 tunika/klänning
1 par skor.. tygskor :)

     

     

Så ni som känner mig och läser min blogg, tror ni detta är fint på mig? Syster och vevvelina tyckte det var fint! Själv är ja inte lika säker, men en värre domare än vad jag är mot mig själv finns nog inte!

Kvällen ska spenderas här hemma med vovvarna. :) Sen kanske ja får sällskap, inge som är bestämt... Jag får helt enkelt se vad som händer.
Ska i alla fall ut på en lång välbehövlig promenad med min stora vovve lite senare. Å älskling ska jaga gis, med Jonny. :)

Om ja skulle ta å hänga in mina nya kläder i garderoben... ;)

Ha en underbar kväll..


Kommentarer
hanna

svar: tusentack!! :D

2010-05-29 @ 23:24:42
URL: http://ttail.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0