Äntligen hemma!

Då var man hemma. :) I vår fina lägenhet.. Igår var en stress dag, sprang runder en massa å bar lådor och packa upp! Men min snälla älskling, Denny, Simon och Pangan hämtade allt, medans jag och Evelina packa upp saker här i lägenheten! Men här är mycket kvar!! 

Idag har Pappa, Lena och mina syskon vatt här en snabb runda, kolla läget och prata skit! :) Å Ikväll var jockes föräldrar här, jocke å Tommy satt upp "staketet" i trädgården och jag å Magareta hängde upp lite gardiner. 

Har inte fått vårat internett till lägenheten än, vi beställde flyttning till igår, men det gamla internettet som den förra hyresgästen hade var inte avstängt. Så nu sitter vi här! Men allt går att lösa! :)

Snart får de bli sängen! har en del att göra, så de blir tidiga mornar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0