wiii..

Idag har älskling äntligen fått sin tillsvidareanställning!! :) Hur underbart är inte det?? <3 <3
Är sååå glad!! Å imon kommer Dacke hem! :) Å imon fyller Lilla söta Evelina 18 år!  Med andra ord, imon händer mycket!!

Har idag vatt i simhallen och simmat, känner mig duktig, eftersom ja inte alls kände för det! Men ja tvinga mig och sen har ja vatt ute å gått en riktigt låång runda! Men Evelina så klart!

Å nu blire sängen, behöver min sömn, för te helgen ska ja jobba dygnspass...

Son gott alla där ute!

Kramis


Kommentarer
Nina

GRATTIS JOCKE!!!!!

Va skönt för er båda:)

Duktig du e som e å simmar....Hoppas knäjävlen ger med sig nu, så jag paller med:)

Kram

2010-03-25 @ 22:05:32
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0