Måndag!

Just nu sitter jag och äter frukost och mina söta små vovvar sover gott! <3 Men Theo tycker inte om honom, Dacke får inte under några omstädigheter gå nära honom... haha.. Men det ändras, när Dacke inte är så jobbig längre!
Har idag hunnit med en del redan, plockat iordning lite sen igår, orkade bara inte ta disken i gårkväll, vatt ute med Dacke ett antal ggr och vatt ute på min och Theos långpromenad!
Just nu sitter jag och väntar på mamma, hon ska komma inom och hälsa på en stund. :)

Idag fyller min underbara Farfar år.. :) Så ikväll ska ja dit å fira honom! Får se om jocke hinner hem, annars får jag, Theo och Dacke åka dit själva!

Ha en underbar Måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0