Förkylning igen?

Att man inte kan bli av med bekymret! Nyser hela tiden och nästan är helt igentäppt! Å så är det träning ikväll, men ja tänker faktiskt gå dit ändå! Skulle ju börjat på den för 3 veckor sen! Men första tisdagen så hade ja för stora badkläder, andra tisdagen hade ju fått mina ryggproblem och i förra veckan så var de ingen träning för att det va sportlov! Så ikväll då gäller det! ´Börja lugnt för att till nästa vecka köra för fullt! :)

Igår ringde min älskade syssling... Så kul å höra din röst igen, saknar dig ska du veta! Vi har ju alltid så roligt när vi umgås! :) De tråkiga är att de e såå långt mellan gångerna! Men de kan ju bara vi ändra på eller hur? :) Får nog åka å hälsa på dig te sommaren! 

Annars gör ja inte mycket! Hade snart tänkt börja med maten, å sen ska ja ut me min lille älskling Theo... För min andra älskling jobbar ju över ikväll igen! :( Visst de ger ju pengar, men de börjar märkas på honom nu, han e trött!! 

Vill flytta nu!!! Vill ha större plats... vill ha å vill ha!! Vi får hoppas på att jocke får behålla sitt jobb, så vi kan börja leta större!! 

Ha en underbar dag i det fina vädret! :)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0