Smycken... :)

I lördes satt ja på kvällen å gjorde färdigt systerbalsmycke, plus att ja gjorde två stycken nästan likadana trasselhjärtan. :) Ett som en hundvän beställt å sen har även min kära moster beställt ett... Men de ena jag gjorde blev så stort! Så vi får se om moster vill ha det, eller ja ska göra ett annat! :)



Syster balsmycke, dom silvriga mellandelarna glittrar jätte mycket! :)



Ingrids smycke.. :) (min hundvän)



Å detta smycke, som moster själv får avgöra om hon vill ha! :)

Så va tycker ni andra om smyckena?





Kommentarer
Nina

Jättefina smycken:)

Kommer bli jättekul på tisdag, tack för att jag fick följa med:)

Kram

2010-06-09 @ 08:41:00
URL: http://nina-ninasblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0