Onsdag..

Igår var jag i malmö med Evelina, mamma, Lina och Nina, vi var fotomodeller för en dag! :)
Blev sminkade och stylade i håret, sminket var jobbigt, iaf runt ögonen!! Men det var en riktigt rolig upplevelse!
Så prova på om ni får möjlighet!
Jag själv köpte två bilder och sen dela jag å mamma på en bild, för vi tog på oss tillsammans!
Hade gärna köpt flera bilder, men ni vet pengar... 2800 kr för 50 bilder... Hade jag haft pengarna hade jag köpt dom! Inte för att ja är spciellt nöjd med någon bild! Men man hade kunnat kolla igenom alla igen, för man valde ganska så snabbt igår! Men men, har funderingar på att åka igen! Man får hoppas man får möjligheten igen!

Resultatet blev:

           

Å idag är det onsdag!! Min favvodag, fast Greys sluta riktigt jobbigt förra veckan! :( Vet lite redan vad som händer, var tvungen att ta reda på det.. Men de ska ändå bli spännande att kolla!
Dacke har fått öroninflamation! Stackarn.... Var hos vetrinären imorse å fick lite örondroppar! :( Dyrt är det, men de e han värd!

Resten av dagen ska ja tyvärr spendera inne, måste städa å fixa med tvätten, ska nämligen jobba 9 dagar på raken från och med imorgon! Så lär inte ha mycket tid till det sen! Å ikväll kommer antagligen Yasse! wiii

De va lite va jag hade att berätta. Solen skiner och det är sommar idag. Efterlängtat som bara den! Ha en underbar dag alla...


Kommentarer
Maria

Va fina bilderna blev! Den på dig och mor blev oxå riktigt bra!

Kram Maria

2010-06-16 @ 22:35:56
NIna

Dine kort blev jättefina gumman:)

Ju mera jag tittar på mina, ju mera tycker jag om dom, så ingen ånger här alls, och Micke e jättenöjd:)



Sicket avsnitt av Greys....Undrar hur det blir nästa sesong???



Kramisar

2010-06-17 @ 08:27:41
URL: http://mondoblog.se/ninalunde


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0