Längesen...

Nu var det ett tag sen ja skrev, men de har hänt så mycket nu runt omkring mig, så ja har inte haft tid! :) I torsdes var de ju bal för syster, så då var ja där ute å kolla på det, i ösregnet. :( Bilder kommer!
I fredes var ja enbart hemma, i lördes student för syster! <3 Stort Grattis till dig älskade!!
Å igår var det dax för konfirmation för lillebror, kvällen sen spendera jag vid en hemlig sjö... :)

Idag har ja blett bjuden av Evelina på en ansiktsbehandling, Super mysigt, kom en tjej som berätta hur vi skulle göra och hade givetvis produkter med sig! Hon jobba för mary kay, någon mer som provat detta märke? Å va tycker du i så fall?
Men ja köpte inge, alldeles för dyrt för min smak. 

Sen var det dax att åka till markaryd och besiktiga bilen. Den gick igenom skönt.... Så nu ska den säljas! Å nu sitter jag här och skriver, ska snart bege mig ut på kvällspromenaden. Men först ska ja umgås lite mera med Hampus, jockes kusinbarn (tror jag).

Ha en underbar kväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0