Igår hände mycket!!

:) Igår efter maten, gick jag med Theo direkt och jocke börja klippa häcken. Så när ja kom tillbaka började jag räfsa ihop allt och gå å slänga, efter en stund kom jockes föräldrar och dom börjad med hjälpa till, så efter två timmar var det klart! :) Så nu e de fint ute i trädgården.
Sen gick jocke å Tommy in för att sätta fast en grej, så dom börja skruva å hammra å ha sig, jag bad Magareta om hjälp med gardinerna! Så nu äntligen efter nästan tre månader, har jag gardiner i alla fönster! :)
Sen ble det dusch och så fixa ja till naglarna. Så elva släckte vi lampan och somna!

Å imorse när klockan ringde hörde ja inte den.. Vakna med ett ryck, men ja hade ändå en halvtimme på mig, så ja kom i tid. Sen sluta jag vid tio och då fick ja skynda mig hem, för idag skulle ja äntligen få en ny kyl ocg frys.. Så när ja väl kom hem var vaktisarna i full fart!
Och nu sitter jag här, babe har för en stund sen åkt te jobbet igen och jag tänker spendera dagen med att städa.. suck, har ja ju inte bara gjort hela morgonen på jobbet!! Tar aldrig slut! Men de blir fint, när de e klart!

Ha en fin dag alla där ute!


Kommentarer
ASIAT

vad har du hittat på idag då sötnos?

kramkram =)

2010-07-06 @ 18:10:06
URL: http://asiat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0