Söndag!

Inatt har Theo vatt hos tjejen... :) Han åkte dit i går vid 11 tiden på förmiddagen och ja ska hämta han vid ett idag. :) Men ja prata med dom innan och inget har hänt än! Blir sååå frusterad!!

Har även bråkat med Conrad idag! :) var tvungen att klippa hans klor, dom var jävligt vassa!! Men tre av fyra tassar gick bra.. men sen den fjärde hade han tappat tålamodet, så han bara slet sig och vred sig å hade sig! Å sen fick han ta en dusch, å vilken panik han fick... var inget positivt alls för honom, men för mig var det, för han fäller hur mycket som helst och jag fick väck mycket av håret.. Så nu lär han tjura på mig resten av dagen.

Annars hade ja tänkt städa lite, har inte dammsugit på väldigt länge.... Å så ska ja handla å hämta Theo, sen får vi ta en lugn dag hemma. Han lär va helt slut!

Ha en underbar Söndag..

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0