Lördag!

Vilken skit dag (ialla fall fram till kvällen)!! Den börja med att man inte kunde andas, hade ont i både näsa och huvud, sen åker jocke iväg på sitt och ja satt hemma å tjura! Inte för att han åkte iväg, utan för att ja bara kände för att tjura! Å hur kan man känna för det!?
Satt å kolla en film på tv och den var sjukt deprimerande, så ja tror det är svaret på frågan!
Gick ut en sväng med hunden, men hade ingen ork i kroppen, så de blidde en väldigt liten runda.... Sen satt ja vid datorn te jocke kom hem vid halv fyra eller nått sånt!
Sen gick ja ut igen, med stackars Theo, å gick en super lång runda! Var ute länge å gick snabbt, efter vände mitt humör! Tänk va naturen å frisk luft kan göra med en! :) Plus att älskling var hemma å vi myste massor! <3

Nu sitter jag och väntar på mina två underbaringar som är ute å vandrar! Så ja tänkte upddatera lite om vad som hänt! :) Nästan en hel vecka sen ja skrev sist, har blivit lite slapp när det handlar om bloggen!!

Umgåtts en del med Evelina, å så har det vatt jobb... Har även ÄNTLIGEN sett New moon, underbar, UNDERBAR film! Vill se igen å igen å igen! Hunnit med å träffa Mona, tog en sväng om i snön! (promenad asså)! :)

Och igår var vi hemma hos Nina å Micke! Min arbetskamrat Nina och jockes nya jaktbundis eller någe! Dom har den förmågan alla jaktidioter (som jocke sj kallar sig) hahaha fast nu när ja tänker efter va de inge roligt! Suck.. :) Ja e skum idag!! Men det var super duper trevligt igår! Måste vi göra om!! :) Tack för mat å trevligt sällskap! Tihii..

En massa text, ja undrar hur många som igentligen läser mitt trams.. :)? hahah.. nån e de la alltid.. eller?

Snart kommer älskling å då tänkte ja mysa massor å kanske kolla en film med honom, vi får se vad som händer.. ;)

Puss å Kram



Kommentarer
nina

Hej gums!

Det va ju så mysigt att vi glömde av tiden;)

Nu vet jag va du går för i kortspel iaf;) Du e ju jätteduktig <3

Vi får ta om det snart!



Inge kul med deppdagar...hoppas att det inte kom av allt vårat prat i fredags?

Det e bara att ringa om du vill ha ett öra som lyssnar, det vet du va??



Massa kramar

2010-01-10 @ 09:13:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0