Vilket jädrans väder!

Snöstorm igen! Suck.... Har precis kommit hem från jockes föräldrar, va inge roligt att gå i detta väder! På vissa ställen hade man snö långt upp på smalbenen! Men man är duktig på att klaga, i vanliga fall har vi regniga vintrar, men i år har vi haft en riktigt fin och vit vinter, bortsett från snöstormarna!

Igår ble ja ett år äldre än vad ja var i söndes... hahaha firade mig inte... hade ingen ork till det... men det kommer... närmre jockes dag. Men vill säga tack till alla som sagt grattis till mig!
Fick en fin present av jockes föräldrar! :) Pengar till att klippa mig! Så på onsdag nästa vecka... då gäller det!

Sen har det hänt en del positiva saker med... Har forlorat något ja inte kommer att sakna... :) ja hoppas bara att ja fixar att förlora ännu mera! :)

Nu hade ja tänkt ställa mig i en varm dusch, sen ska ja slänga mig i sängen och helst somna innan mitt huvud hamnar på kudden! Är så trött...

Sov gott alla

Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0