Torsdag, fast det känns som fredag!

Tror det beror på att ja jobba extra på Dc i Tisdes, som mest jobbar ja ju tre dagar där. Så en tidig morgon till har ja denna vecka. Sen till helgen är jag ledig, å på Lördag ska ja på bio med underbara Nina <3 Twilight och New moon efter varandra! wiii.... så skoj de ska bli!

Idag har ja vatt på hugget, har haft två dagar som ja inte orkat något alls, Men idag har ja fixat här hemma, vatt på apoteket, vatt ute med Theo en långis och vatt inom jobbet och hämtat lönelappar... För lön vill man ha!

Igår hade ja en jobbig dag, hade ångest, panik å kände mig asförbannad, men som tur är... Är det borta idag! Man måste la få ha en dålig dag ibland.

Älskar min Joakim så jädra mycket! <3 Är så glad att du finns i mitt liv och att du stöttar mig, så bra som bara du kan! <3

Nu ska ja fixa te mina naglar, vill inte bryta dom på jobbet å sen får de bli sängen! Å så får man ju heja på Sverige i skidor, kan vi ta en medalj idag med?

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0