Inbeodring!

Är något jag hatar, nu är inte jag drabbad, men ja hade kunnat vara anledningen att det blev inbeodring till helgen.. Som tur va löste det sig ändå, så nu kan ja slappna av!

Ibland kan man till och med gå till jobbet, fast man borde vara hemma, vilket jag tycker är förbjudet! Men man gör det ändå, för att ens samvete ska vara lugnt!
Anledningen att jag känner så beror nog på att ja mår så jädrans dåligt när man får det där samtalet om att man måste jobba, fast man har annat planerat. Man behöver inte ens ha något planerat, men man mår dåligt av det ändå! Å jag vet att det är något jag måste släppa. För alla känner inte så, men ja får känslan när ja är anledningen till en inbeodring, så känner personen som blir drabbad så. Å ja måste släppa det.. För man blir ju inte friskare...

Annars så min rygg lite bättre, ja går inte som en ostbåge, men ja är fortfarande öm och väldigt stel i ryggen! Så det går åt ljusare tider! :) Med ett leende på läpparna så går allting lite lättare!

Kram till er alla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0