Fredag....

Idag har ja invigt badkläderna! :) Var i halmstad med jobbet och då brukar vi åka å bada på eftermiddagen! Kändes inte jätte jobbigt att gå i badkläder! Men det kändes inte bra heller!

Ikväll har ja bara tatt det lugnt, har inte ens orkat gå min promenad med Theo, utan skicka ut jocke på en tur istället... Kommer nog gå och lägga mig tidigt ikväll, sov dåligt inatt, hade en massa mardrömmar! Å sen imon så måste ja upp tidigt, ska hinna med min promenad, städa och handla, ska nämligen fira min och jockes dag imon med min papps familj och farfar och farmor! <3

Nu ska ja glotta tv och mysa med älskling!

puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0