Älsklings dag! <3

Grattis på din dag älskling! :)

Idag är min rygg i stort sett frisk, var ute med Theo en runda innan och ja var inte alls lika öm i ryggen efteråt! wiii.... Skönt säger jag!
Så på måndag blir det nya tag! Är bara lite nervös över imon, undra hur mycket man gått upp denna vecka! Ska ju väga mig imon!

Sen kan ja berätta att våran familj ska utökas! :) Med en liten valp, jakthund! <3 Får hem vovven den 26 Mars och det e ju snart! Och han är född samma dag som Theo... Den 29 Januari...
Så om ni har förslag på namn, får ni gärna kommentera. Namnet får inte börja på T och det ska vara ett kort å bra namn! :)

Ska snart duscha och sen ska vi åka ner te jockes föräldrar, det är där vi ska ha kalaset!

Ha en underbar Söndag alla!!

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0