Tisdag..

Haft en riktigt bra å givande dag idag! :) Hoppas allt vänder nu!

Just nu mår ja bra och känner hopp... :) Medarbetarsamtalet med chefen idag gav mig så mycket! Fick lära känna henne på ett helt annat sätt än innan! :) Och jag kände verkeligen att vi förståd varandra... Känns skönt! :) Men jag har också förändrats å det kände jag idag, fick fram hur ja tyckte å kände på ett helt annat sätt en innan. Om man säger så, jag börjar lära känna mig själv bättre än vad jag någonson gjort!

Just nu sitter jag i soffan å myser... Ska snart diska undan lite och sen får ja göra mig iordning för ikväll.. Kommer bli trevligt!

Ha en fin dag alla där ute... :)


Kommentarer
Nina

Va glad jag blir <3

2010-12-07 @ 20:52:48
URL: http://mondoblog.se/ninalunde
Anonym

Hej tess:P kom in på din blogg genom mer trafik :P första gången :)

2010-12-08 @ 14:37:10
ida

oerhört mysig blogg!!

2010-12-08 @ 20:50:02
URL: http://idajonassons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0