Min träning!

Igår var det ju auqa arobic! :) Det var mer styrketräning än vad det vatt innan och vi gympande till julmusik! Var så mysigt och jag behövde verligen träna! Hade mycket jag var tungen att få ur kroppen! Å de fick jag.. :)

Idag känns det att ja tränat.. har ont lite här och där! :) Är en sån skön känsla!

Har även provat stegräkanren imorse och jag kan använda den fast jag har termobyxor på, den räknade ändå... Å de e bra, för då kan ja fortsätta med den!

Gick min långa promenix med hundarna imorse, var hur skönt som helst, så ja ska ta en lång runda ikväll igen! :)
Återkommer med dagens steg ikväll...



Kommentarer
Michelle

Det finns en sida på nätet som heter http://www.stegraknare.se/omvandla där du kan gå in och räkna ut på ett ungefär hur många steg du gör under vissa aktiviteter där du inte kan ha eller har glömt att ta på stegräknaren.

2010-12-01 @ 20:25:28
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0