Hungrig...

Håller just nu på att laga mat! Luktar gott vill ja lova! Ska äta potatismos och stekt fläsk.. Mumma... Gott med husmanskost!! :)

Jobbet gick bra som vanligt... :)
Å som ja skrev tidigare.. Så va jag hos en yrkesvägledare innan idag :) Kom igentligen inte fram till om ja ville bli något annat.. Men har två mål i vår.. De ena kan ja berätta för er, men det andra håller ja för mig själv ett tag till.. ;)
Sökte en kurs idag... För efter en massa disskutioner hit och dit kom ja fram till att ja kanske ska prova först innan ja ger mig in på för mycket.. Eftersom ja ska jobba upp till.. Vill inte ha några lån.. Å tänk om ja kommer fram till att det här med plugga, absolut inte är något för mig?!  
Så ja tog en kurs som ja kan ha använding för i det jag gör idag.. Öka min kompetens.. Ska läsa (om ja nu kommer in på kursen) psykologi B.. Läste bara A kursen i gymnasiet..  Å då kommer ja göra detta på halvfart.. 10 veckor framåt från nångång i januari.. Så håll tummarna för mig! :)

Å vet ni vad, att vid jul kommer ja vara långledig!! Ska vara ledig i hela 6 långa dagar på raken! Är länge sen ja var det! :) Ska bli såå skönt!! Hoppas nu bara att ja får vara ledig med.. Man vet ju aldrig med mitt ena jobb!
Å babe ska vara ledig från den 22 Dec till den 10 Jan tror ja det var iaf... Avis som bara den är jag!! Vill också vara ledig så länge! :(
Men de e inte mycket jag kan göra åt det inte!

Nu ska ja återgå till att laga mat.. Så ja kan fortsätta med kvällen sen.. Så ja kommer i säng någorlunda i tid!

Tingeling!




Bild lånad från google.. :)


Kommentarer
angie

sv: jo d e sant. patienten kan ju få resan utomlands gratis då d e rehab om ansökan går igenom. men kostar ju så mkt runt omkring me assistenten osv. har inte lika stor koll då ja jobbar privat. man vinner egentligen på o ha assistans privat då sparandet blir större dock ere mkt mer jobb me d hela:/

2010-12-15 @ 20:46:35
URL: http://rockinjelly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0