Gratis prenumeration :)

Nu har alla som bloggar chansen att få en gratis tidnings-prenumeration hos tidningskungen, om du skriver om detta på din blogg,länkar till tidningskungen och sedan mejlar till [email protected]
I mejlet ska det stå att du skrivit om det i din blogg, länk till inlägget och vilken tidning du vill ha av dessa tidningar som finns på bilden under..




Erbjudandet gäller t.o.m julafton!

Har hört talas om tidningskungen några ggr av vänner och så, men aldrig kollat upp det.. Men idag gjorde jag detta och det finns massor av olika tidningar att prenumera på... :) Och det är lätt att hitta i dom olika kategorierna. 
Har även haft funderingar att ge bort en prenumeration i julkalpp, det kan ju vara ett tips till alla er som inte har en aning om vad man ska köpa.. En tidning är aldrig fel att få, å tänk er... Då är det julafton varje gång tidningen damper ner i brevlådan! :)

Så jag tycker ni ska klicka här och gå in å tar er en titt, kanske hittar ni något att ge bort i julklapp, eller något till er själva! :)

 


Kommentarer
Johanna

Tror inte jag heller, men de gör en riktigt bra match mot Norge som är riktigt bra! Betydligt bättre än vad Sverige är!

2010-12-19 @ 18:11:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0