3 advent...

Ja å babe glömde helt bort att tända det tredje ljuset igår! :( Så vi fick göra det idag istället.. :)



Just nu väntar jag på maat! Är så hungrig!! Babe lagar älgstek med potatis!! Mumma!

Annars har inte mycket hänt idag... Har fixat lite med min ipod, lagt in lite nya låtar å så.. :)

Ikväll blir det promenad, disk, dusch och sen sova.... Imon ska ja träffa en yrkesvägledare för att disskutera min framtid och vad jag vill göra.. :) Hoppas vi hittar något intressant! Å imon eftermiddag ska ja jobba för att sen avsluta kvällen med sista auqa arobic passet för i år!

Puss puss till nästan er alla...


Kommentarer
Sandra

Oj 10 kg!! Varför de? Du ser ju inte ut att vara speciellt överviktigt :O

2010-12-13 @ 19:01:10
URL: http://bitchens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0