wiii..

Nu äntligen har ja kommit igång med träning och viktminskningen igen! :) Var å vägde mig för en stund sen! På en vecka har jag gått ner 2,1 kg! :) Så nu är totalviktminskningen 23,7 kg! ÅÅÅ vad jag kan!!! :)

Snart ska ja bege mig ut med dogsen! :) Får väl ta å vandra min timmes promenad idag, solen lyser och jag känner mig lycklig! Tänk vad några kilo kan göra... Och ikväll ska ja å Theo ut å springa! Har inte sprungit en meter sen i onsdes!!

Annars är jag ledig från jobbet idag och imon, skulle igentligen jobba ett dygnspass idag, men eftersom ja jobba så mycket V,32 så fick ja va ledig idag! :) Happy!!

Kram Kram


Kommentarer
Ulrica

Hej tjejen!



Verkligen bra jobbat, jag ska oxå försöka gå ner i vikt men jag har tyvärr så sjukt dålig karaktär så jag kan oftast inte hålla mig från alla godsaker!



Kika gärna förbi hos mig & lämna ett spår, ha en bra dag, kramar Ulrica

2010-08-23 @ 16:42:52
URL: http://www.badgirlsconfessions.blogspot.com
Josefin

Oj. det var duktigt.Grattis!!

2010-08-27 @ 11:24:48
URL: http://msjoan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0