Semestern helt slut! :(

Nu är det ett helt år kvar innan jag har semester igen! :( Men vi får hoppas att tiden går fort! Och att jag har hittat ett annat jobb!
I fredes ringde söte Simona och fråga om jag ville hänga med till Liseberg! :) Vilket jag gjorde! :) Var jag, Yasse, Simona och två andra tjejer som heter Louis ocg Rebecka! :) Hade super skoj! Var där strax innan tolv och åkte hem vid tio, halv elva på kvällen. :) Gick åt mycket pengar! är ju såå dyrt att åka dit! Sen hjälpte det ju inte att jag hitta en jätte mysig rosa filt! :) Bra att ha nu i höst!
Men jag kan tyvärr säga att man på något vis växt ifrån det dära med att åka karuseller! Gav inte samma kick som förr! Men kul och trevligt hade jag.

Denna helvetesmaskin åkte jag! Var nog det värsta jag gjort i hela mitt liv! Kändes som om ja skulle kräkas! Men nu e det gjort! :) Annars är ju balder och lisebergsbanan allra bäst! :)


Bild lånad från google.

Idag har ja känt mig bakis, fast ja inte drack någe sprit igår!? Har vatt såå trött och hängig. Även haft ont i kroppen. Men ja har ändå fått gjort en massa. Städat, tvättat, rensat i trädgården och har äntligen fått in alla jockes jaktkläder och dylikt i hans nya, (min gammla), garderob. Som Tommy och magareta var och hjälpte oss bygga ihop i fredes! :)
Så nu är vi äntligen inflyttade helt! Står INGEN flyttlåda någonstans! Ni anar inte hur skönt det är. Men det tog ju bara 4 månader att få undan allt!!?

Nu ska ja ut med hundarna och sen blir det väl att pyssla om mina naglar och sen läsa bok! :)

Ha en fin söndag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0