Måndag! :)

Då var snart första dagen på min minisemetser slut! :) Har ju bara en vecka! Men har fått gjort en del idag, klippt gräs, städat, tvättat, dammat m.m. Och jag har haft söta vevvelina till hjälp. <3

Inatt har ja även vatt gräs änka, älskling har sovit borta! Är ju bocka veckan nu... så han lär jaga en del. Men de gör inge... har en del jag vill hinna med denna vecka. Men själv har ja inte vatt ändå.. Min söta lillasyster har sovit hos mig... <3 Igår laga vi Taco och sen var vi även ute å sprang.. Myyys!!

Har idag äntligen vatt å träffat Sheela och vägt mig! Har ju inte gjort det på ca 4 veckor... De va så skönt att få prata av sig! :) Men vikten hade inte rubbats alls.. Stod still... Men med tanke på vad jag stoppat i mig under dessa 4 veckor är det ett under att ja inte gått upp!! Så ett STORT plus till mig! :)

Ikväll ska ja äta tacos igen, men denna gång själv! Och sen ska jag och Theo ut och springa! Hoppas bara inte de hinner börja åska innan, visar inge på vädret, men de e väldigt klippigt ute! Ska inte komma in förräns imon på morgonen..  Men man vet aldrig!! Så de känns bra att älskling ska sova hemma inatt! Ni vet jag och åska!! INGEN bra kombination!
Även Jonna kommer idag och han ska ha med sig sin hund. Hobbe tror ja den hette, så i veckan ska ja ha hand om tre hundar!! hur ska detta gå? :) Problemen kommer nog när ja ska ut och vandra! Men de löser sig säkert! 

Sen tänkte ja även dela med mig om att ja börjat dricka kaffe???? Ja som hatat det innan, men under en veckas tid har ja druckit minst 3 koppar om dagen!!?

Nu ska ja börja på maten! Ha de så bra alla där ute!

Puss å Kram 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0