Lördag!

Har haft en känsla idag som jag inte kan namnge, tryck över bröstet, kändes som om känslan skulle äta upp mig innifrån och ut! Men som tur är har den släppt nu.
Igår var det personalfest, mycket trevligt och roligt! Mina arbetskamrater åkte nog hem vid elva, tror ja det va, men ja å Nina stanna ett tag till! Mycket dricka blev det! Alldeles för mycket! Men ibland blir det bara så.

Packandet går framåt, men tyvärr går det sakta! På fredag beräknar jag att ja ska vara klar! Så vi kan tömma lägenheten på söndagen, jobbar nämligen dygnspass den helgen. Å sen är det städ och flyttveckan! wiiiii Längtar!! Eller ja längtar inte till städet, men till flytten! :)

Idag har ja, bakfull som ja är, tvättat, plockat iordning så mycket det går och städat toaletten, ska snart ta dammsugaren och dammsuga upp all skit som ligger på golven. Men av någon anledning har ja oftast väldigt mycke energi dagen efter kvällen före! hahahha, va knasigt det lät!

Nina! Du betyder massor för mig, ja vill att du ska veta att du kan ringa mig eller komma hem te mig å prata när du vill! För ja vet att du finns där för mig! Ibland behöver man bara prata av sig! <3 Ja behöver det! OFTA! :) Å tack för igår! :)

Å mamma  jag älskar dig! Å Tack så jätte mycket för igår!

Till sist men inte minst! Min underbara bästa vän Joakim! <3 jag älskar dig så himla mycket! Är så glad att du finns i mitt liv, att du står ut med mig och mina brister! <3 Kan aldrig tacka dig nog för allt du gjort för mig, för alla gånger du ställt upp för mig! Älskar dig!

Puss


Kommentarer
beundrare

Det är bra att ha en bästa vän. =)

2010-04-24 @ 14:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0