Tisdag..

Idag var igentligen meningen att jag skulle vatt på möte en timme runt middag, men chefen var sjuk så de blidde inget! Så ja var ledig hela dagen istället.. :)
Men inte har ja fått gjort något ändå! Slappat, vatt ute med hunden i skit vädret, pratat i telefon med Mona. Å nu ikväll har ja lagat mat, diskat och sitter nu å kollar på tv, super stars. Underhållande pogram. :)
Väntar även på att syssling ska ringa, länge sen man prata med henne. Först ringde hon, när ja var ute på promenad med Theo, sen ringde jag då svara hon inte, sen ringde hon igen, å det hörde ja inte, å när ja ringer igen, då sitter hon och äter mat! hahaha... Så nu skulle hon ringa.

Imon ska ja jobba, 12.30 till 21.30... Å sen Torsdag å Fredag jobbar ja på DC. Så de blir nog inte mycket skrivande här på bloggen. Brukar inte hinna med det.

Tänkte kolla filmen på femman ikväll kl 21.00. Vet inte riktigt va de e för någe, men det blir säkert bra!

Kram till er alla som läser å va rädda om er!!



Kommentarer
moonzanna

hej !

såg att du hade ett otroligt härligt jobb..trivs du ? Letar lite inspiration till vad jag själv vill syssla med så det är skönt och höra hur andra trivs =)

2009-09-22 @ 23:38:35
URL: http://moonzanna.se
sanna

ja att jobba dag vore ju rena drömmen ! Själv så har jag ett skift jobb så jag varierar natt/kväll och dag hela tiden. DET är sjukt jobbigt kan jag säga. Skulle gärna jobba kvällar och helger om jag slapp natten..men det är ju som du säger. Idag så får man vara glad att man har ett jobb liksom

2009-09-23 @ 09:46:40
URL: http://moonzanna.se
Rebecca

Fin blogg :)

2009-09-23 @ 10:23:16
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0