Ny vecka nya tag!

Då var det ny vecka igen... :) Känns som om det är den mest skrivna meningen i min blogg! Ja ja..

Idag har jag varit hemma hos en av mina arbetskamrater. Hon gick i samma gymnasieklass som Annika, å så hade hon en jätte fin bild på Annika sen balen, som hon ville visa. Å den var super fin... Hon såg så lugn å harmonisk ut, precis så som jag vill minnas henne! Så förhoppningsvis har sofie´s (som arbetskamraten heter) syster (som tagit bilden) bilderna på datorn, för då ska hon mejla den bilden till mig, annars så skulle hon framkalla en till mig.

Efter det så tog jag en långpromenad med Theo och så gick vi inom Tommy och åt lite mat.. :) Rester sen grillningen igår! Mums... Så nu behöver jag inte ut å jaga några fler steg idag inte, har redan kommit upp i minimum stegen. :) (har börjat använda min stegräknare igen).

Nu hade ja tänkt dammsuga å torka golven, det ja inte hann med igår, eller rättare sagt det ja strunta i igår. :) Sen blir det till att laga middag till älskling, Tänkte försöka hinna med lite smycketillverkning med, men ja tror inte jag hinner med det.. :(

Ha en underbar höst dag...

Kramis


Kommentarer
Christina

Hoppas du lyckas få bilderna :)

2009-09-21 @ 18:48:54
URL: http://metrobloggen.se/christinasfoton
Sanne - bloggdesigner

Tävling pågår i bloggen som du inte vill missa :)

2009-09-21 @ 22:02:14
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0