min älskade lille Theo!

Idag har vatt en jätte jobbig dag! Lille Theo har haft super ont i magen, Igen!! Man känner sig så maktlös.. Suck.. Han till och med skrek till när han skulle bajsa imorse, å sen så har det vatt blod i avföringen!! Så dagen idag har spenderats mer ute än inne. Men dom på våxtorps djurklinik sa att det var ingen fara, han kunde ha maginfluensa som alla andra, å sen har vi precis dragit ner på maten, för det visa sig att han får för mycket mat varje dag! å sen kunde han ha ätit något som hans lille känsliga mage inte klara av! Ja det fanns miljoner anledningar!
Så vi skulle avvakta å se!

Har även tagit blodprov, ska kolla min ämnesomsättning, njurfunktion och blodvärde, så nu får man vänta å se vad som händer med det!
Sen har ja vatt en runda i halmstad, för att leta badkläder, vilket ja givetvis inte hitta några! Men ja köpte mig ett par egna puma shorts! :)

Nu väntar älskling på mig, vi ska kolla film!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0