090909

Tänka sig 090909 är snart över! Tiden den går fort! Just nu mår ja mycket bättre, å det känns skönt.. ska invänta diskmaskinen, sen blir det sängen... Ska masa mig upp imon å jobba.. Kan i stort sett inte va hemma imon... Även om ja hade behövt det.. Finns inte personal så det räcker.. Men de ska nog gå bra..
Känner att det var ett bra beslut av mig att stanna hemma idag, fast man förlorar så mycket pengar. Men man ska ju helst vara frisk när man går tebaka te jobbet, annars blir det bara värre.

Så bra att Sverige vann matchen, tycker vi om!! :) Å nu börjar Idol...

Sov gott alla mina vänner!!



Kommentarer
Hanna

svar: Samma här :D Idol är kul! ^^

2009-09-09 @ 21:17:04
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0