Onsdag!

Till Moster:
 "Hej hej, ska ringa imon å se om ja kan fixa ett gäng änglar som ni kan kolla på! Har du några önskemål om hur dom ska se ut? Ja kan ta pengarna på lördag i så fall! Så du behöver inte föra över te mig.
Jag hör av mig imon. Du vet inte alls hur många som vill ha?
Men som sagt ja hör av mig imon!  "

Dagen har gått i ledighetens tecken. Har spenderat eftermiddagen och kvällen med Evelina! :) Blivit en del trams och flams.. haha och så har vi kollat på twilight! Me Like a lot! Eveina gilla den också! mmmm säger jag bara!

Å Onsdagar betyder ju även Greys anatomy! Tror faktiskt att Onsdgar är min favorit dag! Har ju igentligen ingen, men på onsdagar mår ja som bäst om man tänker tillbaka! :)

Sitter just nu å lyssnar på Melissa Horn - New York! Love it soo much! Låten Hanna är också en favorit!

Nä nu får du ringa mamma, väntar på ditt samtal, måste ju gå i duschen, ska ju jobba imon, sängen ropar för fullt på mig!! :) maaamma??

Sov gott! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0