Måndag....

Imorse vid kvart i åtta ringer mitt jobb (dc) och undrar om ja kan tänka mig att jobba idag! Vilket ja igentligen ville, men i helgen fick ja inte tvättat eller städat eftersom ja bara mådde allmänt dåligt, så ja fick tacka nej! :(
Å det gjorde inte att ja mådde bättre inte, men fick ändå städat å tvättat idag! Älskling dammsög och torka golven när ja var å handla, men allt det andra gjorde jag! :)

Så imon blir de inge dubbelmöte för mig inte, utan ja ska hoppa in å jobba på DC! :) Love it!! Har möte med dc på eftermiddagen, men mötet på mitt andra jobb slipper jag! Yey!! möte är inte min favvosyssälsättning!!

Nu sitter jag här och väntar på Evelina, vi ska inte göra någe speciellt, ska bara umgås lite. Av dagen som är kvar ska följande göras, laga mat, diska, duscha och så hade ja tänkt kolla nått avsnitt Greys. Ja just det, ska även följa Evelina hem!

Så till er alla där ute som förtjänar det! Ha en trevlig kväll!!

Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0