Leedig!! :)

Så nu har jag "förhoppningsvis" tre lediga dagar framför mig! :) Har även varit ledig idag, men har städat,handlat, kört för älskling och just nu håller jag på att tvätta.
Har haft en jobbig dag, varit fruktansvärt irriterad och mått allmänt dåligt, så det är tur att jocke inte är hemma. Men som tur är har det ändrat sig nu... Känner mig gladare igen. Kan ju vara för att städningen är över! :)

Igår passa ja en underbart söt liten Doris! En valp på ca 10 veckor, trodde att Theo inte skulle acceptera henne, men det gjorde han, var snarare hon som inte accepterade Theo! hahah
Hon morra som bara den i början och kom han för nära högg hon mot honom.... Men de va ett sånt litet mesigt morr så ja å jocke bara skratta åt det! :) En sån här vovve ska ja ha i framtiden... Men de dröjjer MÅNGA år hoppas jag!

           

Visst är hon söt!! Å kolla på bild 3 så liten hon är! :) <3

           

Theo hade full koll på henne, som ni ser på bild 4! :)

Har börjat lyssna lite mer på Melissa Horn nu, älskar hennes musik! Så om ni inte hört någe från henne, så gå in på youtube eller spotify och lyssna!

Nu hade ja tänkt att ja ska duscha å sen ska ja lägga mig i min nybäddade säng och kolla Greys.. :) Så slappa står på schemat ikväll!

Ha en underbart mysig Söndag!

Kramis



Kommentarer
Hanna

Jag har jätte beslutsångest, och kan aldrig bestämma mig. Skulle vara jätte gulligt om du skulle kunna gå in och hjälpa mig genom att skriva ner din åsikt.



Kram Hanna :)

2009-10-18 @ 18:05:11
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/
Evelina

Hon är ju gudasöt:)

2009-10-18 @ 19:31:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0