Kanelbullens dag!

Å jag har inte ätit en enda kanelbulle! :) Men det gör inget!
Har därimot städat idag, å det behövdes vill jag lova.. Tog lång tid, men vill man ha fint får man lida pin! hahaha

Skit va det blåser igen! Låter som om väggarna ska rasa in!! Har blåst hela dagen! Suck... Hatar detta väder!! Man till och med känner hur blåsten tar tag i huset imellanåt! Så nu tycker jag att det ska sluta! Kommer ju aldrig somna ikväll om det ska blåsa så här!!

Har inte haft någon lust att blogga idag, för ja tycker att ja igentligen inte har så mycket att berätta! Men ett litet inlägg fick det bli!
Ska snart lägga mig i sängen å kolla film!

Kramis å god natt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0