Helg igen..

Oj, va ja är dålig med min blogg nu för tiden!! Tiden räcker inte till, å när ja väl har tid, så orkar ja inte sätta mig vid daton. Å sen består mitt liv just nu av att jobba å sova! Jobbar inte mer än innan, men av någon anledning känns det så.
Mår heller inte så bra psykiskt, finns många tankar å en väldig oro i kroppen! Inget ja kan ta upp här tyvärr, men dom flesta som känner mig vet va det beror på.
Imon är det jobb, jobbar mellan elva på förmiddagen och åtta på kvällen. Sen e ja ledig söndag å måndag iaf, resten av veckan har ja inte koll på.
Idag har några av mina arbetskompisar tagit den där omtalade influensa sprutan, ja hade med tänkt ta den, men hörde sen på radio att det så klart finns biverkningar på denna med. Vilket ja redan visste, så då bestämde ja mig att ja tar den på måndag istället, eftersom ja ska jobba imon. Vill ju inte stanna hemma från jobbet för att ja tagit sprutan å blir dålig!

Kollar just nu på Idol, förstår mig inte alltid juryn!? Här sitter man i soffan å nästan skäms för va dom gör på scen, å då får dom hyllningar av juryn, men när man själv tycker det är bra, så blir idolerna sågade!! Fattar inte alls det där, så sammanfattningsvis så är det ju bra att ja inte jobbar med musik! hahaha

Nu ska ja ta en dusch, sen blire sängen å Något avsnitt Greys anatomy.. :)  (om ja orkar då)!

Ha en härlig kväll å sov gott när det väl blir dax!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0