Grr.. Tikar!!

När man har en hanhund, så är inte tikar populära hos hundägare under vissa perioder om året! Inte om man frågar mig iaf!! Just nu är Theo såå jobbig att vara ute å gå med, han är stressig, springer hit och dit å nosar överallt, struntar i vad man säger och sen är han små pipig hemma, å kan inte ligga still på ett å samma ställe för länge!! Suck, suck, suck!! Ja hoppas det går över snart!!

Idag har ja jobbat.. Vatt en super bra dag! Känt mig glad hela dagen! Men ändå så finns där en oro i mig som ja bara inte kan få bort! Å det för med sig andra negativa saker det med! Min oro gäller jobb! Ja vet fortfarande inte till hundra procent vad som händer med mig 1 Dec. Har ju som sagt fått ett erbjudande ja inte alls är intresserad av! Men eftersom ja inte får höra någe från chefen, så är ja rädd att det är det enda som finns att få! Ja kommer givetvis att sköta mitt arbete ändå, för jobb måste man ha! Men det känns ju inte bra i kroppen! Ja går och är små deppig, blir irriterad lätt, har verkeligen inget tålamod! Hemma går det an om ja blir arg, men på jobbet så måste ja skärpa mig, där kan ja ju inte få några utbrott och det medför att ja är helt slut imellanåt när ja kommer hem!
Ja får hoppas att allt löser sig på det bästa sättet och ja försöker verkeligen tänka positivt, men det är inte lätt!!

Annars så har det hänt en del jätte roliga saker med, tror det är därför ja mått så bra idag, men det är inget ja tar upp här... Inte än iaf!! :)

Nu ska ja duscha, älskling kommer snart hem! å då tänker ja vara sängliggandes, sov inte jätte bra inatt, så ska man orka jobba får ja lägga mig i tid!

susa sött gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0