....

Igår var min känsla så här:
Jag kan lika gärna lägga mig ner och aldrig resa mig upp igen!

Känner så idag också, men ändå så är det inte lika illa som igår! Det är inte böl varning på det idag, som det var igår! Har mina underbara vänner som ja pratat och ska prata av mig med!

Idag har jag tagit svininfuensa vaccinet, alla som säger att den inte gör ont, ljuger enligt mig!! :) Kände sticket, känder ett svidande spridande känlsa i armen! Och just nu har ja ont i armen å det onda går även upp i nacken! Men de kan ju bara bli bättre... hoppas ja iaf, men har fått höra det ena å andra, å det låter inte trevligt.

Imon ska ja träffa Nina, har även bokat med Simona att vi ska ses i helgen och jag hoppas att Yasse kan med!
Så håll tummarna alla för mig nu, att ja inte blir sjuk av sprutan.

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0