Ullared

"Vi som inte lyckas så bra på jorden, får det kankse bättre i himelen", Så sa den stackaren i serien ullared! Å frågan är om han inte har rätt! Man får i alla fall hoppas det.
Diggar det pogrammet starkt! :)

Fick ett brev från jobbet (chefen) idag, trodde att det var den nya chefen som skickat mitt anställningsbevis och schemat för december, blev alldeles knäsvag och kände klumpen i bröstet bli flera gånger större än den redan är!! Men när ja öppnat det, så visa det sig att det var från min nuvarande chef och att hon skickat mina ledighetsansökningar! Så skönt det kändes. Men eftersom ja reagera så idag, hur kommer det sluta när väl det där brevet kommer som ja inte vill ha!?

Idag hade ja mycket planerat, skulle städa, fixa med tvätten, gå en långpromenad med Theo. Så klcokan ringde 08.00, ja gick upp och börja plocka lite smått. Hade lovat Evelina att köra henne vid halv tio till hennes praktikplats på maxi, så då passa ja även på att handla lite. När ja väl va hemma igen så skulle ja fortsätta med städandet, men ja orka bara inte! Kände mig helt slut å orklös efter ja handlat, så under hela eftermiddagen låg jag i soffan å bara va, kolla lite tv och satt även vid datorn. Tvinga mig även ut på en liten promenad med Theo, är ett måste! Sen vid fyra tiden ringer Evelina, hon ville bli hämtad, så ja satte mig i bilen och körde å hämta henne. Fick lite mera ork, så med hennes hjälp fick ja städat! Kändes så skönt!

Å nu sitter jag här i soffan och fasar för morgon dagen, möte plus medarbetarsamtal! Suck... blir en jobbig dag, men sen framåt eftermiddagen/kvällen kommer Simona en runda, vi ska vandra en runda och efter det prata Evelina om att hon skulle dyka upp! Så kvällen blir nog bra! Hoppas ja iaf!

Tack mina underbara vänner för att ni visar att ni finns för mig, betyder massor, fast ja inte hör av mig så mycket, men ja orkar inte just nu! :(

Nu ska ja duscha och sen sova! Måste samla kraft för imorgon!

Kram till mina kära vänner!


Kommentarer
Maria

Låter inge vidare med ditt humör gumman... =(

Jag hoppas och tror verkligen det kommer lösa sig för dig... =)

Jag finns här om de e nåt, bara ett samtal bort... =)

Massa Kramisar te dej... <3

2009-11-10 @ 11:31:01
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0