Tisdag!

Igår åkte jag å älskling ner till expert i stora laholm! :) När vi kom där ifrån var vi 4500 kr fattigare! Jocke var helt plötsligt med mobil och jag var med ipod! :)
Köpte den rosa ipod nano, super fin och liten! Men oj va blondinaktig jag kände mig när ja väl satte mig för att lägga in låtar! Fatta noll!! Blev super irriterad, så ja fick allt vänta tills jocke sluta jobba vid nio på kvällen! Sen satt min älskling och lista ut hur det funka! Älskar dig jocke <3!

Vid ett tiden igår så var jag å hämta Evelina! sen så gjorde vi inte mycke, bara slappa... Men de e alltid roligare att slappa ihop med någon än ensam! Hon kommer te mig idag med, när ja slutat jobba! Höjdpunkten igår var nog ullared! Skit vilka udda människor det finns, men skoj va det! hahaha Åt även min favvo rätt!! Tacco!! Kan ju inte göra det när jocke e hemma. Han blir ju dålig i magen.. :( Så man får passa på när tex Evelina är hos mig och jocke jobbar!

Nu blire snart duschen, sen får ja bege mig te jobbet, jobbar så jädra länge idag! 14.00 - 17.00!! ååå så jobbigt!! hahah eller inte!!

Kram till er alla!!


Kommentarer
Emma

Tittar in och säger hej =) Fin blogg btw!

2009-11-03 @ 20:59:23
URL: http://emmchen.blogg.se/
emma

sv; okej, tack så mycket! fin blogg :D

2009-11-03 @ 21:17:52
URL: http://inspiredlook.blogg.se/
emma

sv; allt bra med dig då? :)

2009-11-03 @ 23:23:03
URL: http://inspiredlook.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0