Lördag!

Tog sovmorgon idag, vakna runt tio vilket ja tycker är godkänt!

Sitter i soffan nu, skulle behöva städa toan, tvätta, dammsuga, torka golv, vika tvätt, rensa kattlådan! men vet ni vad, ja orkar inte, ja känner inte för det! Som ni läst innan mår ja skit!! å det släpper inte, känner mig inte lycklig!
Vet inte vad ja ska göra för att må bra igen! eller, jo det vet jag, men när det är lågkonjuktur så tror inte jag att det är lätt att få ett nytt jobb! Å sen om ja ska vara ärlig, orkar ja inte ta tag i det heller!

Så detta kommer kanske vara en bitter männsikas blogg nu istället, för även om det händer skojiga saker, så väger dom inte upp det tråkiga!! Tyvärr.

Ikväll kommer Simona hit! Vi ska bara umgås och så hade vi tänkt ta en promenad! Annars händer inge speciellt!



Kommentarer
Hanna

Gud vad skönt att bara strunta i att städa :D Önksar att jag slapp städa mitt rum, haha :)

Ha en trevlig kväll!

2009-11-07 @ 20:50:14
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Sofia Syssling Sandberg

Gumman då.. inte kul att läsa att du mår dåligt. önska att vi bodde grannar så skulle jag komma till dig med en bamse godis påse och en rolig komedi film så du skulle få skratta en stund. Det e va jag tror du behöver. Skratt i tonvis..! Ta hand om dig gumman! Tänker på dig lite då och då ;) puss å kram

2009-11-08 @ 17:39:53
Mamma

Hej min tös..Allt kommer att ordna sig det känner jag på mig. Försök att släppa det för några dagar så känns det nog lite lättare...En bamse kram från mig...

2009-11-08 @ 18:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0