Förvirrad!?

Vet inte var jag är på väg! Förra veckan så var jag och tanka å lyckades slarva bort bil nycklen, ja leta å leta men hitta inte den och efter ett tag så märkte jag att ja lagt nycklen i ett fack där man i stort sett aldrig lägger en nyckel!!  idag så slarva ja bort min plånbok!? Hitta den i påslakanet i sängen!!? Hallå!! Hjärnkontoret??

Men ja mår bra ändå! Har mitt underbara jobb i 3 månader till! Inte fel alls! Detta hade vatt sista veckan på Dc annars! Men nu slipper ja det!! :) Me like!

Just nu sitter jag och kollar Greys anatomy! :) Men måste säga att ja är lite besviken! Tycker inte om förändringarna som sker nu! Men ska ge det en chans, kan ju bli bra igen!

Fick en kommentar från en annan bloggare, hon tyckte jag skulle lägga in bilder i mina inlägg, var roligare att läsa då! :) Får se hur jag gör med det! Men tack för tipset!

Så till er alla från mig! Sov Gott!! :)


Kommentarer
Ida

Man har sina dagar då man slarvar bort en massa ^^

2009-11-27 @ 04:22:57
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0