Fars dag! <3

Idag har vi alla firat våra pappor på ett eller annat sätt, vilket ja tror är viktigt! Om ens föräldrar förtjänar att bli firade så ska man göra det! Finns tyvärr dom som inte ska ha uppsakttning, finns även dom som inte ens skulle skaffat barn alls. Och jag älskar mina föräldrar, dom förtjänar att bli firade, så det har ja gjort idag! :) Så denna dagen har varit bra! Mått ganska så hyfsat bra.

Gårdagen sluta med bra, Simona kom och vi satt å kolla runt på nätet å disskutera ganska mycke! Me like!! :) Sen köpte hon även ett armband av mig! wii blir lika glad varje gång! Har två stycken beställningar med, men vet inte när ja ska hitta orken att fixa dom! Plus att ja ska laga ett halsband, Måste ta tag i detta snart!!

Tack mamma, Nina och syssling för dom fina kommentarena, Det betyder jätte mycket!

Nu ska ja kolla tv och sen får det bli sängen. Imorgon måste ja ta tag i mitt liv! Har en massa att fixa!

Sov gott mina vänner!

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0