Calle & Mariette

När jag hörde dessa två sjunga, glömde ja bort var ja befann mig och hur jag mådde, vilket ja kan berätta att ja verkeligen behövde! Ja kände mig en smula glad där en liten stund. Om ja måste välja favorit i Idol 2009 så får det bli Calle! Han har enligt mig utvecklats mest och åt rätt hål! Diggar det där speciella scenframträdande och den härliga rösten!

Hade en disskution med en nära vän innan om mitt och älsklings förhållande, att man ibland kunde uppleva oss som mer vänner än kära! Vilket gör mig lite lessen när ja tänker efter, för det stämmer inte alls, Älskar min joakim mest av allt på denna jord. Skriver detta här enbart för att ja vill att alla som också tycker så, ska veta hur det ligger till och jag tog inte illa vid mig! Men man kan se det positivt med, för vi är bästa vänner och vi älskar varandra, vad mer kan man begära!! <3 Varför vi upplevs på det sättet kan vara för att för några årsen hade jag och jocke en disskution hur vi ville ha det tillsammans och det var så här vi kom fram till! <3

Ja förstår mig inte på mig själv längre, jag kan inte beskriva med ord hur jag mår. Kan inte...
Känns som om ja ibland flyger utanför min kropp och bara iakttar mina steg i livet och mina beslut! Kan inte sätta ord på det riktigt!
Jag hoppas bara att ja får den hjälp ja behöver och att dom som betyder något för mig, förstår mig! Men samtidigt kan ja inte kräva det eftersom ja inte förstår mig själv!

Men tack alla som visat att ni bryr er, det betyder massor för mig!

Och jag tackar Joakim för att han finns i mitt liv, att han står ut med mig, för ja kan vara krävande, speciellt nu. Orkar inte mycket, bara att gå ut med Theo känns som världens jobbigaste sak att ta itu med. Ta hand om hemmet är bara att glömma!

Men så har ja bloggen att skriva av mig på. Vilket känns så jädra gött, att bara skriva precis hur man mår och vad man känner!

Nu ska ja kolla på Cirkus Möller, ett väldigt bra humorpogram! å det livar upp mitt humör för stunden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0