Uppdatering!

Har haft fullt upp nu ett tag, så ja har inte hunnit uppdatera här så mycket, men nu kommer det!

Måndes förra veckan köpte jag å älskling ny bil! En volvo! Pippi gul e den! Jag tycker den e super snygg! Har inte gått så långt, å det e skönt det! :)



Annars hände inge speciellt förra veckan, inget som behöver tas upp här inte! :)

I helgen var vi i antorp å fiska, men fisket e trögt, dom vill inte som vi vill! Men så e de la alltid! Men slappat har ja gjort, läst bok, vandrat långa promenader med theo, sovit mycke, allmänt mys har det varit! Älskar det livet, bara sitta på en stol å filosofera, Underbart!!

Och i måndes begav jag mig hemåt. älskling ska ligga kvar i ca två veckor till! Ville ha någon ledig dag hemma innan  ja skulle börja jobba! Ringde Evelina å fråga om hon ville sova hos mig! Vilket hon givetvis ville.. :) Gla ble ja för det! Tycker inte om att vara ensam!
Vid halv tre tiden kom tobbe på besök, hade vägarna förbi så han kom inom, ville prata lite å kolla på bilen! Så vi tog en provtur, å han visa var ett hus låg som han fundera på att köpa! Sen åkte vi te antorp å hälsa på älskling! Väl hemma igen, prata ja å tobbe om allt mellan himmel å jord! 
Evelina dök upp hos mig vid halv sex tiden, vi laga lite mat, spela skip-bo å bara mös.
Helt plötsligt börja det mullra ute! Alla som känner mig väl, vet att ja får panik när det åskar! Så ja å Evelina tog ett beslut, hon åkte hem å sov å ja åkte te antorp, visst, det är igentligen det dummaste ja kunde göra! Där bor man i tält å e ute mycket, men ja ville bara vara hos älskling!!  Sen bara vetenskapen om att jocke är där ute å att ja inte kunde få tag på honom via mobilen, hans batteri hade dött. ble ju inte saken bättre, men nu var det ju så att det ble ju ingen åska, helt plötsligt så bara sluta det! Å skönt var det! Slippa det dära helvetet. Men historian slutar inte där! Efter en stund börja ja fundera om ja hade stängt av spisen efter att vi lagat mat, körde iväg så hastigt å lustigt att all disk å allt stod kvar, så det sluta med att ja fick köra hem igen å kolla så att allt var okej!! Suck.... ja e helt hopplös! Men men så kan det vara ibland, sov jädrigt gott i tältet sen!

Men imorse när jag vakna vid åtta tiden, så körde jag hem, var tvungen att få tvättat å städat lite, å var även tvungen att handla, hade ju inget hemma. Vid tolv tiden kom Mona på besök, hon hade köpt nån slags tårta som hon ville bjuda på, super god var den, å sen tro det eller ej så spela vi skip-bo! hahaha
Älskling å en fiskekompis te han kom också hem en runda, dom skulle duscha å lite så!
Evelina var jag å hämta vid halv fyra tiden. Vi har lagat tacco idag, var så jädra gott! å så har vi spelat skip-bo, flamsat å tramsat. :)

Min katt har problem... När vi gick ut å gick med theo såg mitt soffbord ut så här:



Och när vi kom hem såg det ut så här:



Ja menar, hur lyckas han???? suck, suck...

Tog några bilder idag, ja tänkte visa, alla e på söte Evelina! hehehe

     

Dom senaste bilderna e tagna med min mobil, så kvaliteten e väldigt dålig!

Imon är det jobb som gäller, halv ett te halv tio på kvällen, men ja ska inte klaga, har vatt ledig länge nu! :) Å det behövde jag verkeligen!

Blev ett långt inlägg idag, men så blir det när man e dålig på att uppdatera, nu ska ja borsta tänderna å göra evelina sällskap i sängen, ska bli gött att få sova i sin egen säng inatt, fast ja saknar dig älskling! Hade gärna vatt hos dig nu, legat i sovsäcken å bara lyssnat på alla ljud som finns ute i naturen! å bara myst med dig!!

Sov gott alla nära å kära!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0