Torsdag!

En snabb uppdatering! :) Borde ligga i sängen å sova för länge sen, men så kan det gå när man pratar me mojja, kostar många pengar å tiden går alldlels för snabbt! :) Men det är hon värd! sötisen!

Idag har i fått sålt våran bil! bmw:n, kändes både jobbigt å skönt! Var en kille från varberg som köpte den! Men han ville verkeligen ha den! så han kommer vårda den väl!

Jobbar hela denna helg! Suck.... vill ju va ledig, men man får inte alltid som man vill! :) Så uppdateringen kan komma lite efter, men skriver så fort ja får tid å har något att skriva om!

Kramis i massor!


Kommentarer
Moja

Ja... förlåt... tiden bara flyger förbi... o jag tänker inte alltid på att jag e i norge... hihi... Tur att du tycker jag e värd det dock... =D

Kramisar i massor...

2009-05-07 @ 22:58:10
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Micke

godmorgon. hoppas att din dag blir bra o solig..här skiner solen för fullt iaf. / micke

2009-05-08 @ 07:44:41
URL: http://www,metrobloggen.se/mikaelandersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0