Tisdag kväll

Har precis kommit hem från Mona, prata med henne vid halv fem tiden, å vi bestämde oss för att umgås lite... Har haft en premiär idag.. :) Nypotatis, sill (korv), gräddfil och gräslök... Mums...
Så nu ska ja duscha, klä på mig å åka till älskling! Är så klibbigt ute, är rädd att det ska bli åska, å då sover ja tre gånger så mycket bättre hos älskling än vad jag gör hemma i sängen alldeles själv! Evelina ska inte sova hos mig ju, antingen fick hon inte, eller så ville hon sova i sin egen säng!  Men strunt i vilket... Så de e bara att gå upp tidigt imon, köra hem, byta om, äta frukost å sen cykla te jobbet... :) Ja vet, ja krånglar till allt, men de e ju bara mig det stör i så fall...... eller hur?? :)

Så sov gott alla nära å kära..... För det ska ja göra! :)


Kommentarer
micke

godmorgon på dig, hoppas att natten har varit god, själv har jag sovit som en prins hehe..hoppas din dag blir super bra/ kram

2009-05-27 @ 07:39:20
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelandersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0